SFO

I SFO’en går vi meget op i aktiviteter, og sender derfor hver måned en aktivitetsplan ud, hvor I kan se, hvad der er på programmet for den kommende måned.

Vi benytter os af de mange muligheder vi har.

Vi går i svømmehallen

Da vi er omgivet af vand, er det vigtigt at børnene bliver fortrolige med det. Det er altid klassevis, så det er også en aktivitet der styrker børnenes sammenhold, da de får en god oplevelse sammen.

Hver mandag går vi i idrætscentret

Her laver vi små aktiviteter, spiller en masse bold, danser eller hvad der end kunne være stemning for.

Vi benytter os af samarbejde med foreninger

SFO’en deltager i et brydestævne, som arrangeres af Nakskov Brydeklub. Vi laver aftaler med foreningerne, så vi kan afprøve nogle forskellige sportsgrene.

Vi skriver på Intra, når jeres børn skal deltage (det fremgår også af planen). Når vi går ud af huset, er vi som regel tilbage igen 15.30.

Primære pædagoger
Vi er alle primær pædagoger i en klasse, derfor har vi også et meget tæt samarbejde med lærerne.

Grundoplysninger

Kontakt os på 5136 1808 eller send en mail post@stenoskolen.dk for at aftale et besøg.